Ważną koncepcją jest tutaj "z odpowiednich i autorytatywnych stron."Szukając linków przychodzących, szczególnie dla nowej strony internetowej, webmasterzy skupiają się na ilości. Jednak jakość w postaci pozyskiwania linków ze stron internetowych o wysokim autorytecie, które są istotne dla treści. powinno być priorytetem.

W 2012 roku Google wydało bardzo silną aktualizację algorytmu o nazwie Penguin, która miała na celu wyeliminowanie "oszustwa w linkach" (co oznacza, że witryny ze spamowymi profilami linków nie zajmą wysokiej pozycji w rankingu). W 2017 roku ogłosili, że proces identyfikacji, a następnie ignorowania tych linków spamowych, jest teraz uruchomiony w czasie rzeczywistym, co oznacza, że wszelkie łącza do stron witryny, które są uważane za niskiej jakości, zostaną zignorowane i nie pomogą w rankingu.

Jak budować linki

W idealnym świecie twoje niesamowite treści zdobędą linki na zasługi bez żadnego wysiłku z twojej strony. Ludzie (właściciele stron internetowych, dziennikarze, blogerzy, twoi fani itp.) będzie łączyć się z Twoimi treściami, ponieważ po ich znalezieniu i zużyciu uważają je za cenne źródło dla swoich odbiorców.

Jednak świat jest niedoskonały, a ten prosty proces nie zdarza się naturalnie bardzo często. Budowanie linków po prostu pomaga w tym procesie.

Link building polega na identyfikowaniu osób, które mogą łączyć się z Twoimi niesamowitymi treściami (właściciele witryn, dziennikarze, blogerzy itp.), wskazując je na Twoje treści i zachęcając do linkowania do nich z odpowiedniej strony na swojej stronie; brzmi prosto. I jest. Ale jest to również czasochłonne. Kontaktowanie się z ludźmi, budowanie relacji z nimi i przekonywanie ich, że łączenie się z Twoimi treściami jest korzystne dla nich i ich odbiorców, wymaga czasu.

Jacy są najlepsi kandydaci do budowania linków?

Witryny, które potencjalnie dostrzegałyby wartość w linkowaniu do ciebie, które będą istotne dla Twojej firmy i mają niezbędne uprawnienia, są często witrynami, z których korzystają Twoi odbiorcy. Jeśli więc możesz zrozumieć, które strony odwiedzają, których autorów czytają i z którymi liderami branży współpracują, masz dobry pomysł na strony i ludzi, do których możesz się zbliżyć.

Zauważ, że patrząc na możliwości linków, trafność jest czynnikiem numer #1, który powinieneś wziąć pod uwagę, a następnie czynnikiem # 2 jest wiarygodność, a #3-popularność. Aby naprawdę pomóc w wysiłkach SEO, szukasz linków z wysokiej jakości, odpowiednich treści, najlepiej na stronach internetowych, które są autorytatywne w Twojej branży, a jeśli to możliwe, popularne.

Zasięg

Po zidentyfikowaniu, kogo chcesz połączyć, "po prostu" musisz dotrzeć do nich i wskazać im swoje treści, wskazując, dlaczego byłoby to cenne i interesujące dla ich użytkowników oraz sugerując link. Jeśli masz prawidłowo ukierunkowane, proces ten może być całkiem naturalny (proces ten może być powolny, ponieważ ludzie rzadko linkują do ciebie, gdy pierwszy kontakt z nimi, jak wspomniano powyżej).

Aby to działało, Twoje treści muszą być doskonałej jakości i przynosić wartość użytkownikom — dokładnie te same warunki, o których wspominaliśmy wcześniej w Google.

Wysokiej jakości treści, które przynoszą wartość użytkownikom, są tym, czego szukają wszyscy-właściciele witryn, dziennikarze, influencerzy, blogerzy, Google, a nawet my jako użytkownicy.

Blogowanie Gości

Pisanie artykułów dla innych istotnych i autorytatywnych stron internetowych nie tylko może pomóc zbudować reputację autora, ale także pozwala na tworzenie linków przychodzących z zaufanego, autorytatywnego źródła. Jest to jedna z najlepszych możliwości dla specjalisty SEO, aby zbudować backlink

Pomysły na angażujące treści, które zdobywają linki

Elementy wykorzystujące dane-tworzą treści zawierające unikalną i pomocną (lub interesującą) analizę danych, zwłaszcza oryginalnych.

Emocjonalne-treści, które przemawiają do ludzkich emocji, świetnie nadają się do zarabiania linków.

Humorystyczny-jeśli trafisz w odpowiednią notatkę, a Twój humor przemawia do odbiorców, ten rodzaj treści jest wielkim zwycięzcą za zdobycie zasłużonych linków. Świetnie nadaje się również do tworzenia szumu i zdobywania widoczności marki w mediach społecznościowych.

Współpraca-twórz treści, które zawierają wpływowego / lidera branży: cytaty, współautorstwo i wywiady to trzy świetne przykłady. Tego typu treści będą miały autorytet "wbudowany", ponieważ kojarzysz swoją markę z uznanym i odpowiednim liderem branży. Dzięki tego typu treściom masz już jeden link od razu po wyjęciu z pudełka — od strony, z którą współpracowałeś!

Autorytatywne / definitywne utwory-tworzenie tego typu treści jest trudne, ale płaci dywidendy, gdy robi się to dobrze. Jeśli Twoja treść obejmuje temat dokładnie i dokładnie, przynosi wartość odbiorcom docelowym, a to sprawia, że linki są łatwiejsze do zdobycia.

Jak Social Media pomagają SEO

Czy social media są częścią SEO?

Nie jest jasne, czy aktywność w mediach społecznościowych, w tym Polubienia, odpowiedzi, komentarze i akcje bezpośrednio pomagają w rankingu. W przypadku większości głównych platform wiemy, że Google indeksuje wiele treści. Jednak jest tak wiele treści generowanych; Google nie może złapać wszystkiego. Na przykład, według Social Skinny, co minutę na Facebook ' u dodawanych jest 510 000 komentarzy, 293 000 aktualizacji statusu i 136 000 zdjęć. Ale Google indeksuje i indeksuje te witryny i duże ilości ich treści. Możemy więc bezpiecznie założyć, że zdrowa obecność z ciągłym zaangażowaniem odpowiednich odbiorców pomaga SEO.

* Dodatkowa korzyść: media społecznościowe są niezbędne do działań marketingowych poza SEO, więc posiadanie dobrze przemyślanej strategii mediów społecznościowych jest istotnym aspektem strategii marketingu cyfrowego. Aktywność w mediach społecznościowych ogromnie pomaga w budowaniu reputacji, świadomości marki i odbiorców. Z biegiem czasu jest to świetny kanał do utrzymywania kontaktu z istniejącymi odbiorcami, poszerzania zasięgu i dystrybucji treści, które tworzysz.

Jak szybko działa SEO?

Search Engine Optimization to strategia długoterminowa. Jak widzieliśmy wcześniej, SEO ma trzy główne filary-techniczne, treści i linki zwrotne. Aby Twoja strategia przyniosła owoce, wszystkie trzy muszą być solidne, a to nie dzieje się z dnia na dzień.

Niektóre z twoich wysiłków zwrócą się w krótkim okresie po ich wdrożeniu. Typowe przykłady to zmiana tytułów meta, nagłówków lub ulepszanie zawartości na kilku stronach.

Inne działania, takie jak wdrażanie Schema.org znaczniki na wielu stronach, tworząc znaczną ilość treści informacyjnych, budując linki lub przyciągając pozytywne recenzje, wymagają czasu i zwrócą się w dłuższej perspektywie.

Żadna pojedyncza rzecz nie zrewolucjonizuje wydajności Twojej strategii SEO. Wszystkie elementy, które opisałem powyżej, współpracują ze sobą i jest to kombinacja wszystkich sygnałów, które Google czyta, które sprawią, że igła poruszy się dla Ciebie.

Wniosek

Czy SEO nie żyje?

Prawie za każdym razem, gdy Google aktualizuje swój algorytm lub funkcje SERPs, to pytanie jest trendy. Odpowiedź brzmi: "nie."Ale SEO nie istnieje w izolacji. Jest to jeden (bardzo ważny) filar strategii marketingu cyfrowego. Nowi klienci zobaczą Twoją markę wiele razy przed podjęciem decyzji — nie tylko w wyszukiwarce Google, ale także na wielu innych platformach, takich jak media społecznościowe, telewizja, radio, YouTube, witryny z recenzjami, Google Moja Firma itp. Jak już wiesz, wszystkie te mogą pomóc w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, a wszystkie one same przynoszą korzyści Twojej firmie, a zatem mogą być niezbędne do sukcesu strategii marketingu cyfrowego.

Tak więc inteligentna strategia marketingu cyfrowego wykorzysta SEO, aby pomóc napędzać inne aspekty marketingu i vice versa.

Jakie są najważniejsze elementy strategii SEO?

Aby Twoja strategia SEO odniosła sukces, musisz wywołać jak najwięcej sygnałów, na które patrzy Google. Pomocnym sposobem spojrzenia na to, jak wszystkie te indywidualne działania wpisują się w ogólną strategię, jest myślenie w kategoriach służenia trzem następującym filarom:

Zrozumienie, wiarygodność i dostępność.

Zrozumienie-jeśli chcesz, aby Google poleciło nasze treści jako Najbardziej odpowiednie rozwiązanie problemu użytkownika, musi jasno i precyzyjnie zrozumieć, co oferujesz. Działania takie jak przejrzysty copywriting, Dodawanie znaczników schematu, odpowiednie linki przychodzące służą do pomagania Google zrozumieć i mieć pewność, że prawidłowo zrozumiał, co oferujesz.

Wiarygodność - Jeśli Google zrozumiał, że wiele treści oferuje rozwiązanie, które przynosi użytkownikowi podobny poziom wartości, poleci to, które postrzega jako najbardziej wiarygodne. Działania takie jak poprawa E-A-T, budowanie linków, łączenie się z odpowiednimi źródłami pomagają zwiększyć wiarygodność i wiarygodność treści.

Delivability-Google chce polecać treści, które zapewniają świetne wrażenia użytkownika-szybkie, atrakcyjne, doskonałej jakości i w najbardziej odpowiednim formacie zgodnie z konkretnymi potrzebami użytkownika w tym czasie(urządzenie geolokalizacyjne, przepustowość itp.). Działania takie jak przyjazność dla urządzeń mobilnych, szybkość pobierania, używanie filmów i tekstu w treści pomagają zapewnić, że Google uzna Twoje treści za dostarczane.

Każde działanie SEO, które podejmiesz, będzie służyć jednemu z tych filarów.

Zasoby

Narzędzia Google

Definitywny Przewodnik dla początkujących do Google Analytics

Definitywny Przewodnik po Google Search Console

Jak korzystać z nowego "raportu prędkości" Google w Search Console

Podstawy SEO

Podstawy SEO na stronie: adresy URL

Podstawy SEO na stronie: meta opisy

Jak napisać zabójcze Tytuły stron dla SEO [przewodnik krok po kroku]

Lista kontrolna SEO na stronie: blogowanie dla ludzi i wyszukiwarek

Badania Słów Kluczowych

Przewodnik 2020 Keyword Research Guide dla SEO

Jak używać SEMrush do badania słów kluczowych

Jak wybrać odpowiednie słowa kluczowe Long-Tail

Pomocne informacje i czego unikać

Przewodnik po największych mitach SEO w sieci

Najlepsze zadania SEO 10, których nie powinieneś ignorować [przewodnik krok po kroku]

Czym jest techniczne SEO? Twój Najlepszy Przewodnik Jak Zacząć

40 błędów technicznych SEO

80 Najczęściej Popełnianych Błędów W Witrynie E-Commerce

16 rzeczy, które mogą zaszkodzić rankingom witryny (Lista kontrolna SEO)

5c7vT5mYcANZzph3